A reklamáció folyamata
Tisztában vagyunk azzal, hogy a reklamáció folyamata minden vásárló számára kellemetlen, ezért próbáljuk ezt lerövidíteni, és a lehető leggyorsabban megoldani a vásárló megelégedésére. A reklamáció feldolgozása során igyekszünk vásárlóink érdekeit a legjobb tudásunk szerint képvisleni, amit a beszállítókkal kialakított színvonalon felüli kapcsolataink is elősegítenek. A kínálatunkban szereplő összes termékre a törvényileg előírt 24 hónapos garancia vonatkozik, amely az áru átvételének napján kezdődik.
1. Nyomtasd ki, és töltsd ki a reklamációs űrlapot (online is kitölthető és szerkeszthető).
2. A reklamálni kívánt terméket a kitöltött űrlappal együtt küldd vissza az alábbi módok egyikével:
VISSZAKÜLDÉS CSOMAGKÜLDŐ PONTON KERESZTÜL (PACKETA) A visszaküldéssel járó költségeket a webáruház fizeti.
|
VISSZAKÜLDÉS POSTÁVAL VAGY FUTÁRSZOLGÁLATTAL: A visszaküldéssel járó költségeket a vevő fizeti.
|
Kérjük csomagold be a visszaküldeni kívánt terméket a visszaküldési űrlappal együtt, és vidd el egy tetszőleges Csomagküldő/Packeta átvevőhelyre. A csomagra írd rá az alábbi kódot. A feladóhely személyzete a kód alapján kinyomtatja, majd ráragasztja a címkét a csomagra. Te, mint vásárló, nem fizetsz semmit.
|
Kérjük csomagold be a visszaküldeni kívánt terméket a visszaküldési űrlappal együtt, és küldd el nekünk az alábbi címre. A terméket visszaküldheted postával vagy bármilyen más futárszolgálattal is. |
90250676 |
UrbanWeb s.r.o. |
A termékek vételárát 3-5 munkanapon belül fizetjük vissza banki átutalással. |
A termékek vételárát 3-5 munkanapon belül fizetjük vissza banki átutalással. |
3. A hibás vagy sérült terméket továbbítjuk a gyártónak elbírálásra.
Ezt követően tájékoztatunk a megoldás módjáról.